Nina Babić

Nina Babić

Bio

Nina dolazi iz marketinške branše. 1999. otišla je u New York gdje je stekla znanje iz klasičnog oglašavanja, a zatim je prešla na nove medije, radeći za klijente poput MTV-a, VH1 i Women Management. Nakon 11. rujna, počela je raditi u neprofitnom sektoru.

Po povratku u Beograd, pridružila se tvrtki trans: east studio kao brand strateg i kreativni direktor. Radila je na globalnim strategijama i integriranim komunikacijama za klijente poput Davidoffa i Inteko nekretnina sa sjedištem u Moskvi. Tri godine je bila izvršna direktorica Belgrade Design Weeka. Radila je i na rebrandingu i rekonceptualizaciji magazina MS (Marketing Srbija), čiji je bila i glavni urednik prije nego je postala kreativni direktor prve srpske koncept trgovine, Supermarketa. Supermarket je dobio svjetsku pažnju i objavljen je u preko 90 časopisa širom svijeta. Jedna je od osnivačica Mikser festivala, jednog od vodećih događaja kreativne industrije u regiji. Sudjelovala je u časopisima i novinama poput Prestup, Genius Domus, Politika, Vino & Fino. U časopisu Elle, dvije je godine pisala kolumne Mademoiselle i Chez Nina.

Strast prema slastičarstvu konačno je nastavila 2015. godine te osnovala svoju slastičarnicu u francuskom stilu - Gdja Mirkov, koja je sada etablirana destinacija za ljubitelje slastičarstva. Njezina se filozofija temelji na poštivanju francuske tradicije, koriste se samo najbolji sastojci i stvaraju peciva s odvažnim okusima. Nina također održava male slastičarske radionice za profesionalce i ljubitelje slastičarstva, podučavajući klasične francuske tehnike slastičarstva.

Recepti